perjantai 14. maaliskuuta 2014

Laura Ashleyn sisutus ja vaatevalikoima!


Valokuvia Laura Ashleyn mallistosta. Saatte vähän idean minkätyyppisiä tavaroita ja vaatteita siellä myydään. Osa vaatteista on minulle vähän isoja eikä istu, kun eivät ole minun kokoja tai eivät muuten vain sovi minulle, mutta saatte idean minkä tyyppisiä sieltä löytyy. Ikäluokka on suunnattu vähän vanhemmalle porukalle, mutta löytyy yllättävän paljon myös nuoremmallekkin ikäpolvelle hienoja vaatteita.




upean värinen verho!
kivan näköisiä laatikoita säilytystilaksi
juhlallinen kakkualusta
yksinkertaisempi, mutta heino kakkualusta

hauska ovistopperi (:
hauska skotti ovistopperi (:







lisää sisustustavaraa
Ihana skotti tyyny skotti ihmisille (:

peilin sisäpuolella oli paikka myös sormuksille

peili, jossa on koruteline samassa, kätevää!

vähän vanhanaikaisempia kelloja
Vähän erikoisimpia lamppuja, tämä oli mun suosikki (:

sisältä se oli tyylikkään kultainen

'

ihania hajusteita makkariin ja kylppäriin







yksi esimerkki matto, jonka mm minä tilasin itelleni, täyttä villaa ja helppohoitoinen

Kesä mallisto 2013 suosituimpia yksilöitä!




tämä neule lähti kotiin mukaan (: aivan ihana
tämä oli työasuni, paita löytyi valikoimasta (:








 Ihania kesämekkoja
klassinen, mutta juhlava, mulle kaksi kokoa liian suuri :D

ihanan persikanvärinen, harmi ettei minun päällä istunut


söpö pikkukesämekko, nämä meni äkkiä
tunikamekko


 Syksy 2013 mallistoa

Nämä yksilöt olivat kaikista suosituimpia ja menivät hyvin äkkiä, osa niistä näyttävät hölmöltä minun päällä, kun eivät ole ihan minun tyylisiä.

tämä oli suosikkini, rakastuin<3











aivan ihana bolero, kaduttaa etten ostanut
ihana keäsinen mekko vaikka onkin jo syksyn mallistoa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos mielipiteestäsi! :)